أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۵۴۶۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
به دست «داعش»
در ادامه درگیری‌های 2 گروه تروریستی «داعش» و «جبهه النصره» در استان دیر الزور، در شرق سوریه، داعش اقدام به اعدام میدانی حدود 100 نفر از عناصر النصره کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس در دمشق، گروه‌ تروریستی داعش در ادامه درگیری‌های خود با گروه «جبهه النصره»، شاخه رسمی القاعده در سوریه حدود 100 نفر از عناصر النصره را در شهر «البو کمال» از توابع استان دیر الزور و در نزدیکی مرزهای عراق اعدام میدانی کرد.

در میان این کشته‌ها عناصری از ارتش آزاد سوریه نیز مشاهده می‌شوند. این قتل عام در منطقه نفتی «الکم» در نزدیکی شهر البو کمال و پس از دستگیری این عناصر از سوی داعش حاصل شد

داعش پنج شنبه گذشته برای بیرون راندن جبهه النصره از شهر البو کمال به این شهر حمله کرد تا با تصرف آن ضمن تحکیم تسلط خود بر مناطق مختلف استان دیر الزور از شهر البو کمال به سمت عراق گذرگاهی مرزی ایجاد کند.

در جریان درگیری‌های داعش – النصره در این شهر و بنابر اعلام دیده‌بان حقوق بشر سوریه نزدیک به معارضان سوری دست‌کم 54 نفر کشته شدند که در میان کشته‌ها برادر امیر داعش در البو کمال و یک قاضی هیأد شرعی النصره در این شهر مشاهده می‌شود.

دیدن این فیلم به افراد زیر 18 سال و افراد حساس توصیه نمی‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها