أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۵۷۶۶
زمان انتشار: ۰۸:۲۷     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
انصراف۱۱ وزير اسبق از ثبت نام در مرحله دوم هدفمندي
اين وزرا تاكنون نيازمند بوده اند و حال به خاطر «توسعه و پيشرفت ايران» و همچنين كمك به فقرا ديگر نمي خواهند از 45 هزارتومان استفاده لازم را ببرند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جوان آنلاين، شايد كساني كه براي كسب حداقل هاي معيشتي در طول روز، با مشكلاتي مواجه هستند و به همين دليل در صف هاي طولاني و با مشكلات فراواني كه «سايت رفاهي» دارد،  به دنبال اين هستند كه براي دريافت يارانه نقدي ثبت نام كنند، به مخيله شان خطور نكند كه «وزيران اسبق» دولت ما با همه امكاناتي كه داشته اند،‌ تاكنون از خير 45 هزار تومان يارانه نقدي نگذشته اند. در حالي كه از منتقدان اصلي هر گونه سياست دولت احمدي نژاد بخصوص در زمينه اقتصادي بوده اند. اما براي 45 هزار تومان به صف شده بودند.

روزنامه «شرق» در خبري اعلام كرده است كه 11 وزير اسبق دولت اصلاحات طي انتشار بيانيه اي از دريافت يارانه نقدي انصراف داده اند. اين 11 وزير اسبق كه خود را «خدمتگزاران ملت ايران» ناميده اند به عنوان يك «وظيفه ملي» براي توسعه كشور و همچنين ياري به دولت از «افراد غيرنيازمند» خواسته اند كه از دريافت يارانه نقدي در مرحله دوم انصراف دهند. يعني اين وزرا تاكنون نيازمند بوده اند و حال به خاطر «توسعه و پيشرفت ايران» و همچنين كمك به فقرا ديگر نمي خواهند از 45 هزار تومان استفاده لازم را ببرند!

البته بهتر بود فهرست انصرافي ها و اخراجي هاي كابينه دولت اعتدال نيز مشخص مي شد و همچنين راهي پيدا مي شد تا مردم بخصوص نيازمندان و فقرا بدانند كه كدام وزرا و دولتمردان كنوني،‌ سابق، اسبق و ... براي توسعه و تعالي كشور ميلي به ادامه دريافت يارانه ندارند.


اسامي اين وزراي «توسعه محور» به شرح زير است:

جعفر توفيقي، وزير اسبق علوم، تحقيقات و فناوري

مسعود پزشكيان، وزير اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشكي

سيد صفدر حسيني، وزير اسبق اقتصاد و دارايي

حبيب الله بيطرف،‌ وزير اسبق نيرو

احمد خرم،‌ وزير اسبق راه و ترابري

ناصر خالقي،‌ وزير اسبق كار و امور اجتماعي

محمد حسين شريف زادگان، وزير اسبق رفاه و تامين اجتماعي

علي صوفي، وزير اسبق تعاون

عبدالواحد موسوي لاري،‌ وزير اسبق كشور

احمد معتمدي،‌وزير اسبق ارتباطات و فناوري اطلاعات

احمد مسجد جامعي، وزير اسبق فرهنگ ارشاد و اسلامي‌
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۹
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۷ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
۱۳
۱
خجالت نکشیدند که تا حالا یارانه گرفتند!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها