يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۰۳۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
سایت الکترونیکی پشتیبانی کننده این پول مجازی اعلام کرد: از جمله ویژگی های بارز پول "الله كوين" سرعت بالا در تحویل و نیز بستن قرارداد در عرض 2.5 دقیقه می باشد و هدف از تولید آن پشتیبانی مالی از گروه اخوان المسلمین است.
سایت های الکترونیکی به تازگی از صدور یک پول مجازی به نام  "الله كوين" (سکه خدا) خبر دادند. قرار است پول مجازی مذکور به شیوه پول مجازی مشهور "بیت کوین" بر ساختار مالی کاملا باز و انتقال میان فرد به فرد کاربران استوار باشد و بخشی از عایدات آن به گروه اخوان المسلمین داده شود.

سایت الکترونیکی پشتیبانی کننده این پول مجازی اعلام کرد: از جمله ویژگی های بارز پول "الله كوين" سرعت بالا در تحویل و نیز بستن قرارداد در عرض 2.5 دقیقه می باشد و هدف از تولید آن پشتیبانی مالی از گروه اخوان المسلمین است.

این سایت افزود: سود ده درصد هر پول تولید شده به اخوان تعلق دارد و این خیریه ها در جهت نشر اصول اسلام و شریعت در دنیا به کار گرفته خواهد شد.

شایان ذکر است که " بیت‌کوین یک شبکه مالی آنلاین است که ایده طراحی آن برای نخستین بار توسط ساتوشی ناکاموتو ژاپنی مطرح شد و در حال حاضر پرچمدار آن گاوین اندرسن است و متقاضیان می‌توانند از آن، برای انجام پرداخت مالی استفاده کنند. در بسیاری از موارد بیت‌کوین همانند شبکه‌های پرداخت سنتی مانند کارت اعتباری ویزا یا مستر کارت یا پی‌پال یا همانند کارت‌های شتاب در کشور ما و پرداخت‌های کارت به کارت یا پرداخت از طریق اینترنت بانک است.

اما بیت‌کوین در 2 مسأله اساسی با این روش‌های سنتی متفاوت است. اول این‌که بیت‌کوین هیچ مرکزیتی ندارد و هیچ کسی مالک یا کنترل کننده شبکه آن نیست و یک ساختار فرد به فرد دارد. بیت‌کوین نخستین شبکه مالی کاملاً باز دنیاست. شما برای ایجاد یک سرویس مالی در سیستم بانکداری سنتی باید با یک بانک قرارداد ببندید و با قوانین دست و پاگیر و بسیار محدود کننده‌ای روبه رو شوید، اما در شبکه بیت‌کوین هیچ کدام از این محدودیت‌ها وجود ندارد و افراد نیازی به هیچ مجوز یا همراهی جهت ایجاد یک شبکه مالی جدید بر پایه بیت‌کوین ندارند. دوم این‌که بیت‌کوین پول یا ارز مخصوص به خودش را دارد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها