أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۵۸۲
زمان انتشار: ۲۳:۵۶     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان امروز پیکر یکی از خبرنگاران شبکه المنار را که هنگام پوشش عملیات ارتش سوریه در شهر معلولا به شهادت رسید در زادگاهش تشییع کردند.
مراسم تشییع پیکر شهید «حمزه الحاج حسن» خبرنگار شبکه المنار ساعت سه‌و‌نیم بعد از ظهر امروز (به وقت بیروت) از مقابل بیمارستان "دارالحکمه" در روستای "شعث" واقع در بعلبک تشییع شد.

حمزه الحاج حسن روز گذشته هنگام پوشش عملیات ارتش سوریه در شهر "معلولا" بر اثر تیراندازی گروه‌های تکفیری و شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

این خبرنگار لبنانی در حال هنگام پوشش خبری پیشروی ارتش سوریه در منطقه قلمون دمشق بود که گروهک‌های تکفیری وی را مورد تیراندازی قرار دادند.

در مراسم تشییع پیکر این خبرنگار شهید، اهالی روستای شعث و بعلبک، اعضای حزب‌الله و مقاومت اسلامی، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

پیکر شهید حمزه الحاج حسن با تابوتی پيچيده در پرچم حزب‌الله و با شعارهای "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌های شعث و بعلبک را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید.

پیکر این خبرنگار پس از اقامه نماز توسط «سید ابراهیم امین السید» رییس مجلس سیاسی حزب‌الله در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

شهدای شبکه "المنار" لبنان، امروز و فردا پیکر دو تن دیگر از عوامل خبری خود را که به همراه شهید الحاج حسن به شهادت رسیدند تشییع می‌کند.

پیکر شهید «محمد منتش» ساعت پنج و نیم بعد از ظهر امروز در شهر "کفر صیر" در نبطیه تشییع می‌شود.

پیکر شهید «حلیم علوه» هم فردا ساعت 10 صبح از میدان شهدای شهر "هرمل" تشییع خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها