يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۶۰۶
زمان انتشار: ۰۰:۵۲     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
«محمد منتش» یکی از 3 خبرنگار شبکه المنار بود که روز دوشنبه در شهرک «معلولا» در ریف دمشق به شهادت رسید و فرزندش در مراسم تشییع پدرش با تبسمی پر معنی در بین تشییع کنندگان شیرینی پخش می‌کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، «محمد منتش» یکی از 3 خبرنگار شبکه المنار بود که روز دوشنبه در شهرک «معلولا» در ریف دمشق به شهادت رسید. وی از اهالی شهرک «کفر صیر» لبنان بود و در سال‌های اخیر در پوشش بسیاری از خبرها و حوادث منطقه‌ای از جمله سوریه مشارکت داشت.

پیکر این شهید روز سه شنبه در حالی تشییع شد که فرزندش شیرینی شهادت پدر را در میان تشییع کنندگان با تبسمی ملیح و پر معنی پخش می‌کرد. 

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930126001356#sthash.vYdZJxjp.dpuf
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها