يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۶۰۹
زمان انتشار: ۰۰:۵۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
دیدار تیم‌های فوتبال الاتحاد و تراکتورسازی ایران در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درحالی با برتری میزبان زردپوش عربستانی به پایان رسید که با توجه به این شکست شاگردان تونی‌ اولیویه‌را وداع زودهنگامی با این رقابتها داشتند. بر این اساس العین و الاتحاد به عنوان تیم‌های برتر گروه C راهی مرحله حذفی شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، در آخرین دیدار از روز نخست هفته پنجم مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب سه‌شنبه دو تیم فوتبال الاتحاد عربستان و تراکتورسازی ایران برابر هم به میدان رفتند که تیم الاتحاد با پیروزی 2 بر صفر مقابل تراکتورسازی تبریز، ضمن صعود به مرحله دوم این مسابقات، زمینه حذف زودهنگام نماینده ایران از این مسابقات را فراهم کرد.

در این بازی که در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده برگزار شد، عبدالفتاح عسیری (18) و مختار فلاته (60) برای تیم الاتحاد گلزنی کرد. ضمن اینکه میلاد فخرالدینی در دقیقه 25 با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم تراکتورسازی بیش از 65 دقیقه را با 10 بازیکن مقابل میزبان قدرتمند خود قرار بگیرد.

در دیگر مسابقه این گروه، امشب تیم فوتبال العین امارات با 5 گل از سد لخویا قطر گذشته بود و با 10 امتیاز صعود خود به مرحله بعدی این مسابقات را قعطی کرده بود.

جدول رده‌بندی گروه C بعد از پایان دیدارهای روز هفته پنجم این رقابتها به شرح زیر است:
1- العین امارات 10 امتیاز (صعود به مرحله حذفی)
2- الاتحاد عربستان 9 امتیاز (صعود به مرحله حذفی)
3- تراکتورسازی ایران 5 امتیاز
4- لخویا قطر 4 امتیاز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها