أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۶۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
منابع آگاه سوری در حالی از تسلیم شدن یکی از اعضای ستاد مشترک ارتش آزاد به ارتش سوریه خبر می‌دهند که یک منبع نزدیک به معارضان سوری نیز از دست یافتن گروه‌های معارض سوری به موشک‌های آمریکایی «لاو» خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، معارضان سوری از ترور «ابو محمد الفاتح رحمون الانصاری»، سرکرده جبهه النصره در استان ادلب در شمال غربی سوریه به همراه همسر و فرزندانش در روستای مرزی راس الحصن خبر دادند. جبهه النصره «جمال معروف» فرمانده گروه تروریستی موسوم به «جبهه انقلابیون سوریه» را به این اقدام متهم کرده است.

- منابع سوری اعلام کردند که یکی از اعضای ستاد مشترک «ارتش آزاد» خود را تسلیم ارتش سوریه کرده است. این منابع خبری از دکر نام این معارض سوری به دلایل امنیتی امتناع کردند. در این اواخر شکاف‌ها و اختلافات بسیاری میان گروه‌ها و عناصر مسلح در سوریه به وجود آمده که منتهی به رویارویی نظامی و مسلحانه نیز به آنها نیز شده است.

- در جریان عملیات‌های روز گذشته ارتش سوریه در اطراف منطقه «کسب» ده‌ها تروریست به هلاکت رسیدند که در میان کشته‌ها «ابو عمر اللاذقانی»، سرکرده گروه تروریستی «انصار الشام» نیز به چشم می‌خورد.

- یک منبع آگاه در میان معارضان سوری اعلام کرد که گروه‌های مسلح سوری بر موشک‌های آمریکایی ضد تانک «لاو» دست یافتند. این منبع در این خصوص توضیح داد که گروه‌های مسلح برای اولین بار بر 20 قبضه از این موشک‌ها دست یافتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها