أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۶۶۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
سردار دهقان:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه موشکهای ایران هیچگاه قابل مذاکره نخواهد بود، گفت: توان موشکی به ما مربوط می‌شود و ما هم مداخله هیچکس را نمی‌پذیریم.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس و در پاسخ به سوالی در خصوص ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر اینکه موضوع موشکی ایران باید در مذاکرات 1+5 مطرح شود، گفت: توان موشکی ایران به ما مربوط می‌شود و ما مسئول آن هستیم و هیچ مداخله‌‌ای از هیچکس را نمی‌پذیریم.

سردار دهقان با تاکید بر اینکه این موضوع تحت هیچ شرایطی قابل مذاکره نخواهد بود، ادامه داد: آنها (غربی‌ها) بحث احتمال دستیابی ایران به سرجنگی هسته‌ای برای موشک‌ها را مطرح کرده‌اند که در این خصوص نیز باید اعلام کنیم با توجه به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرام بودن استفاده از سلاح هسته‌ای، این تسلیحات کشتار جمعی نه تنها در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران جایی ندارد، بلکه امری مذموم، ناپسند و حرام محسوب می‌شود. لذا ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم و این موضوع کاملا منتفی است.

وی همچنین تصریح کرد: بار دیگر تاکید می کنم که تسلیحات دفاعی ایران هیچ وقت موضوع مذاکرات نبوده و نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها