أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۶۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
در حالی که هیچ آمار رسمی از میزان ثبت‌نام‌کنندگان یا انصراف‌دهندگان از یارانه منتشر نشده، برآوردهای مختلفی در رسانه‌ها در این باره منتشر می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که خبرگزاری فارس پیش از این انصراف 10 تا 15 درصد شهروندان را عنوان کرده بود، ارزیابی خبرگزاری مهر حاکی از آن است که انصرافی‌ها کمتر از 10 درصد خواهد بود و تاکنون حدود 40 میلیون نفر برای دریافت یارانه ثبت‌نام کرده‌اند. مهرداد بذرپاش نماینده تهران نیز عنوان کرده که رقم انصرافی‌ها به 7 درصد می‌رسد.در صورتی که این آمار درست باشد، منطقا دولت مجبور خواهد شد طبق دهک‌بندی پنج‌گانه، بخشی از متقاضیان یارانه را حذف کند تا کسری بودجه موجود جبران شود.بنا بر آمار، آخرین بار 77 میلیون و 527 هزار نفر یارانه گرفته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها