أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۶۶۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
رئیس بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان امیر اعلم گفت:‌ در عرصه عمل‌های جراحی گوش، ایران از بسیاری از کشورهای اروپایی جلوتر است و به عنوان پیشگام در عمل جراحی گوش سال‌هاست که در منطقه به عنوان مرجع عمل می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، مسعود متصدی زرندی در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اظهارات نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد عدم کارآیی متخصصان گوش در ایران اظهار داشت: نظر وارد شده را مطلقاً نمی‌پذیرم چرا که در ایران تمام اعمال جراحی گوش با کیفیت عالی قابل انجام است.

رئیس بخش گوش و حلق و بینی بیمارستان امیر اعلم گفت:‌ در جریان عمل‌های جراحی گوش، ایران از بسیاری از کشورهای اروپایی جلوتر است و به عنوان پیشگام در عمل جراحی گوش سال‌هاست که در منطقه مرجع می‌باشد.

رئیس بخش کاشت حلزون بیمارستان امیراعلم تصریح کرد: بنده برای این ادعا مستندات کافی و وافی دارم و باید بگویم ایران ۲۰ روز دیگر میزبان سومین کنگره کاشت حلزون که از پیشرفته‌ترین اعمال جراحی گوش می‌باشد.

این فوق تخصص گوش ادامه داد:‌ حتی در زمان جنگ تحمیلی که با بدترین ضایعات گوش مواجه بودیم، بیماران به خارج از کشور اعزام نشدند و اعمال جراحی در ایران انجام می‌شد.

متصدی زرندی خاطرنشان کرد:‌ اگر کسی شخصاً بخواهد در کشور دیگری عمل کند این مسئله دیگری است اما اینگونه نیست که ما در ایران نتوانیم عمل جراحی انجام دهیم و درمان فقط در خارج از کشور قابل انجام باشد.

خبر عمل جراحی نعمت‌زاده در آلمان به یکی از پربحث‌ترین اخبار اقتصادی این حوزه تبدیل شد. در این خبر آمده بود که وزیر صنعت برای یک عمل جراحی پیچیده به آلمان رفته و وی مدعی شد فناوری آلمان در جراحی گوش ۸۰ سال جلوتر از ایران است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها