کد خبر: ۲۱۶۶۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم پرسپولیس گفت: «قرارداد خودم 80 میلیون تومان بود. به من یک ماشین دادند و 20 میلیون پول. حتی اجاره خانه‌ام را خودم می‌دهم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، 6 بازی فیکس در هفته‌های پایانی، 5 گل زده. این آمار جالبی بود که محمد عباس‌زاده برای سرخ‌ها به جا گذاشت تا همه بگویند که چرا دایی بیشتر از او استفاده نکرد؟ عباس‌زاده که هم با ضربه سر، هم پا، هم پنالتی و هم ضربه آزاد گل زد در طول فصل تنها دو سه مصاحبه انجام داد.

 

خودش درباره کم‌حرفی‌اش می‌گوید: «همیشه دوست دارم چراغ خاموش حرکت کنم. اینطوری برایم بهتر است و می‌توانم تمرکزم را روی تمرین‌ها و بازی‌هایم بگذارم.» اما صحبت درباره دیر اوج گرفتنش در پرسپولیس هم می‌تواند جذاب باشد که باید پاسخ‌های او به این سوالات را شنید.

 

* چرا در اوایل فصل اینقدر کم بازی کردی؟

- به هیچ وجه در ابتدای فصل از خودم راضی نبودم. شاید روی هم رفته 140 دقیقه‌ برای تیم بازی کردم. شرایط واقعا برای من سخت بود. در بازی‌های دوستانه پشت سر هم گل می‌زدم اما دایی در بازی‌های لیگ به من بازی نمی‌داد. نمی‌دانم علتش چه بود. نیم فصل که تمام شد دو دل بودم که بمانم یا بروم. با این وجود در لحظات آخر تصمیم گرفتم که بمانم و برای بازی کردن بجنگم. شکر خدا توانستم در چند بازی آخر اعتماد دایی را جلب کنم و با گل‌هایی که زدم پاسخ اعتمادش را بدهم.

 

* شاید بعد از بازی با سایپا بود که به خاطر از دست دادن دو، سه موقعیت گلزنی به طور کامل نیمکت نشین شدی.

- در آن بازی دایی یک نیمه به من فرصت داد اما هر چه می‌زدم به در بسته می‌خورد. بازی خیلی بدی برای من بود. بعد از آن با نفت بازی داشتیم که بازی نکردم. در واقع بعد از بازی با سایپا دایی 8 هفته‌ من را در لیست 18 نفره هم قرار نمی‌داد. من هم چاره‌ای جز احترام گذاشتن به نظر سرمربی نداشتم. ‌ای کاش در بازی با سایپا آن اتفاقات نمی‌افتاد. اگر در آن بازی یک گل زده بودم مطمئن باشید که در ادامه فصل موتور گلزنی‌ام روشن می‌شد و به راحتی آقای گل می‌شدم. من همیشه وقتی گل اول را زده‌ام کاملا راه افتاده‌ام. در لیگ یک هم دقیقا همین اتفاق افتاد. در هفته‌های پنجم و ششم گل اولم را زدم و بعد از آن 7 هفته‌ پشت سر هم گل زدم. امسال هم مشکلم گل اول بود و بعد از آن دیدید که راه افتاده بودم و در هر بازی گل می‌زدم.

 

* با توجه به مشکلات مالی در پرسپولیس می‌مانی؟

- من سه ساله با پرسپولیس قرارداد دارم. باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد. ان‌شاءا... یک مدیرعامل خوب می‌آورند که تیم را خیلی محکم برای آسیا می‌بندد و فصل آینده برای قهرمانی آسیا تلاش می‌کنیم.

 

* در حال حاضر چقدر از باشگاه طلب داری؟

- من پول زیادی از پرسپولیس نگرفتم . 400 میلیون تومان فقط برای رضایتنامه‌ام به نساجی داده شد و قرارداد خودم 80 میلیون تومان بود. البته در آن فهرست اعلام کرده بودند که 118 میلیون گرفته‌ام که کاملا اشتباه است. به من یک ماشین دادند و 20 میلیون پول. حتی اجاره خانه‌ام را خودم می‌دهم. خدا پدر و مادر حسین هدایتی را بیامرزد که حداقل یک پاداش به ما می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها