أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۶۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
رادیو فردا ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا نتوانست عصبانیت خود را در برابر سخنان حاتمی‌کیا در برنامه راز مخفی کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، علی افشاری عضو درجه چندم و فراری شاخه برانداز دفتر تحکیم وحدت که هم‌اکنون به عنوان پادوی بی‌بی‌سی و صدای آمریکا فعالیت می‌کند طی یادداشتی در سایت رادیو فردا ضمن تخریب حاتمی‌کیا دست به تحریف شخصیت شهید مصطفی چمران زد.

پادوی رادیو فردا که از ابراز تبعیت حاتمی‌کیا نسبت به دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب عصبانی شده است جایگاه این فیلمساز با سابقه انقلاب اسلامی را ضدفرهنگی دانست و نوشت: فیلم چمران وی دریچه دیگری بر روی ضد فرهنگ جمهوری اسلامی می‌گشاید.

افشاری ضمن هتاکی به حاتمی‌کیا تلاش کرده چهره‌ای غیرواقعی و تحریف شده از شهید مصطفی چمران ارائه کند و مدعی شده است این سرباز وفادار امام خمینی پس از انقلاب از نظام اسلامی فاصله گرفته است.

ارگان رسمی سیا در اظهاراتی متناقض شهید چمران را وابسته به جبهه ملی دانسته بیان کرده دلیل مقاومت شهید چمران در برابر جدایی‌طلبان کرد روحیه ملی‌گرایی بوده است و بواسطه همین علیه جدایی‌طلب‌ها دست به خشونت زده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها