يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۶۷۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
جمعی از بازیگران سینما به‌عنوان مشوقان تیم ملی فوتبال همزمان با جام جهانی به برزیل می‌روند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، گروهی از بازیگران سینما قرار است در برزیل همراه تیم ملی ایران در جام جهانی باشند و گفته می‌شود قرار است فیلمی از حضور این بازیگران توسط محمدحسین لطیفی برای عرضه در شبکه نمایش خانگی آماده شود.

 

از بازیگرانی چون محمدرضا گلزار‌، یکتا ناصر‌، کامران تفتی‌، حمید گودرزی‌، نیکی کریمی و سعید راد برای حضور در این کاروان 50 نفره که توسط اتحادیه فوتبال ساماندهی می‌شود، نام برده می‌شود. البته اینکه قطعا این اسامی به برزیل بروند، هنوز رسما اعلام نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها