يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۶۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
گوگل با به روز کردن شرایط استفاده از خدمات ایمیل خود به صراحت به اسکن کردن ایمیل های کاربران و تجزیه و تحلیل خودکار داده‌های آن اذعان کرده است.
به گزارش پایگاه 598، فارس به نقل از سی نت خبر داد؛ در جریان این به روزرسانی در روز دوشنبه گوگل توضیح داده که به چه صورت محتوای نامه های الکترونیک کاربران را بازرسی کرده و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص این محتواها را تجزیه و تحلیل می‌کند تا از سلایق کاربران خود مطلع شود.

در بخشی از این نسخه به روزشده آمده است: سیستم‌های خودکار ما محتوای شما و از جمله ایمیل‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا محصولاتی را که به سلیقه شخصی شما نزدیک هستند، ارائه نمایند. این محصولات عبارتند از تبلیغات و آگهی‌ها و نتایج جستجوهای شخصی شده. البته از این شیوه برای شناسایی هرزنامه ها و بدافزارها هم استفاده می‌شود.

گوگل همچنین تصریح کرده که این فرایند در جریان ارسال، دریافت و ذخیره‌سازی ایمیل‌ها رخ می دهد. این شرکت اظهار امیدواری کرده تا از این طریق سیاست‌های خود در زمینه حریم شخصی را قابل درک‌تر کند. این در حالی است که بسیاری کاربران جیمیل از نقض حریم شخصی خود به بهانه‌های امنیت و تبلیغاتی نگران و ناراضی هستند.

این شرکت پیش از این هم به علت جاسوسی از ایمیل های کاربران با اعتراضات تند و حتی شکایات کاربران مواجه شده بود. با این حال در رویه خود تغییری نداده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها