يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۷۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از احداث مسکن امید برای کارگران تامین اجتماعی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این طرح در هیات امنا و هیات مدیره تامین اجتماعی به تصویب رسیده است و پس از تدوین ساز و کارهای لازم اجرایی می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، دکتر علی ربیعی در حاشیه همایش بیمه های همگانی که روز چهارشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری بودجه ای را برای سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته ایم که بتوان از محل منابع خود سازمان برای کارگران تحت پوشش آن واحدهای مسکونی احداث کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح مسکن امید در مرحله بررسی و تدوین ساز و کارهای لازم برای اجرای است، گفت: برای ارائه واحدهای مسکونی به کارگران اولویت بندی می‌شود. بطوریکه طرح مسکن امید با توجه به شرایط و ارزیابی محرومیت کارگران اجرایی خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تعداد و نحوه اجرای این طرح گفت: پس از تدوین ساز و کارهای لازم، تعداد ، نحوه واگذاری و احداث واحدهای مسکونی به کارگران مشخص خواهد شد. این طرح در هیات مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسیده است.

ربیعی در خصوص هدفمندی یارانه ها نیز افزود: دررابطه با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به امنیت غذایی محرومان و نیازمندان توجه ویژه ای شده و وظیفه شناسایی محرومان نیازمند امنیت غذایی به وزارت رفاه سپرده شده است.

وی با اشاره به اینکه جنبش اهدا یارانه باید تشکیل شود، تصریح کرد: باید در هدفمندی یارانه ها انصراف را به اهدا تغییر نام دهیم به طوریکه در این رابطه نیز جنبشی تشکیل شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره ثبت نام برای بیمه همگانی افراد فاقد بیمه تاکید کرد: بودجه و امکانات تحت پوشش قرار گرفتن افراد فاقد بیمه از سوی دولت تامین شده و سرانه آن نیز مشخص شده است به طوریکه از اول اردیبهشت ماه دفاتر سازمان بیمه سلامت و همچنین سامانه این سازمان آماده ثبت نام از افراد فاقد بیمه هستند.

ربیعی همچنین در مورد تجمیع سازمان‌های بیمه‌گر نیز گفت: موضوع تجمیع امری پیچیده است که باید ابتدا ساز و کارهای آن فراهم شود و سپس اجرا شود. در حال حاضر نیز این موضوع در وزارتخانه پیگیری و دنبال می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها