أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۷۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
فرمانده مرزبانی اعلام کرد:
فرمانده مرزبانی کشور با اعلام اینکه مرزهای شرقی کشور با استفاده از بالن به صورت آنلاین رصد می شود، گفت: خودروهای گشت مرزی به سیستم ضدگلوله مجهز شدند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار حسین ذوالفقاری امروز چهارشنبه در مراسم پایانی رزمایش اقتدار 3، گفت: بخش آشکار رزمایش «اقتدار 3» از روز یکشنبه در منطقه عمومی قصرشیرین آغاز شد که در این رزمایش همه سناریوها با موفقیت به اجرا درآمد.

وی افزود: طی روز گذشته سلاح های مختلف در درگیری با دشمن فرضی مورد امتحان قرار گرفت. ضمن اینکه سلاح های جدید برخی صنایع که با کار مرزبانی متناسب بوده و کارایی لازم را داشت در این رزمایش به کار گرفته شد.

به گفته فرمانده مرزبانی، تعدادی بالن نیز روز گذشته تست شد و تصاویر آنلاین منطقه را از طریق این بالن ها دریافت کردیم.

وی از رصد آنلاین مرزهای شرقی توسط بالن خبر داد و افزود: می توانیم از همین جا مرزهای شرقی را از طریق بالن به صورت آنلاین کنترل و رصد کنیم.

وی با اعلام اینکه خودروهای گشت مرزبانی به سیستم ضد گلوله مجهز شده است، گفت: برخی از خودروها را که برای گشت زنی در مناطق مرزی استفاده می کنیم و مورد تیراندازی قرار می گرفتند از قسمت باربند با همکاری شرکت های سازنده ضد گلوله کردیم تا در صورت تهاجم مسلحانه از ایمنی لازم برخوردار باشند و این خودروها در مرحله پایانی رزمایش «اقتدار 3» تست می شوند.

ذوالفقاری در مورد روز پایانی رزمایش گفت: امروز همزمان با حضور فرمانده نیروی انتظامی سناریوهایی از جمله درگیری با اشرار مسلح در منطقه رزمایش برگزار می شود و در پایان نیز شاهد رژه نیروهای شرکت کننده هستیم.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: منطقه رزمایش از شش ماه قبل آماده سازی شده و آب و برق سراسری نیز در منطقه ایجاد شده است که پس از اجرای رزمایش این منطقه و تجهیزات آن می تواند مورد استفاده کاروانهای راهیان نور قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها