أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۷۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
«یک روز خوب» به تهیه کنندگی مهدی میر حسینی و کارگردانی مصطفی خانلقی 29 فروردین به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر روی آنتن شبکه دو می رود.

به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»،  فیلمنامه این تله فیلم به قلم امیرحسین بیژن نوشته شده و درباره دختر کوچکی به نام زهره است که قصد دارد با همکاری دوستانش برای مادر هدیه بخرد.

 

«یک روز خوب»  با بازی شمسی فضل اللهی، حمید ابراهیمی، مژگان غلامی، مهیار مجیب، نگین معتضدی، فرهاد بشارتی، آزاده اسماعیل خانی، فرحناز منافی ظاهر، بهداد خرازی، شیوا خسرو مهر، ملیکا شعبان، سارا بهارلو، ستایش محمودی، سینا محمدی فر، محمدعلی نوری و شهاب الدین شیرمردیجمعه ساعت 17 و 45 دقیقه روی آنتن تلویزیون می رود.  

 

مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو درباره این فیلم گفت: «یک روز خوب» با محوریت کودکان ساخته شده و پیامهای مناسبی برای  خانواده ها به همراه دارد.

 

مهدی کریمی گفت: حضور پر رنگ کودکان در پیشبرد قصه، سادگی و باورپذیری داستان و نهایت ملموس بودن حال و هوای داستان و قابلیت انطباق آن با جامعه امروز این اثر داستانی را متمایز کرده است.

 

 

وی ادامه داد: به اعتقاد من می توان دستمایه قرار دادن موضوعاتی مثل  روز مادر، جشن تکلیف و.. پرداختن به مقوله هایی مثل بزرگداشت مقام مادر ، لزوم آشنایی کودکان با مسائل و مشکلات واقعی و درک مسئولیت سنگین پدر و مادرانشان، لزوم مسئولیت پذیری کودکان و احتیاج به مشورت با بزرگترها ، به نتیجه نرسیدن اهداف بچه ها در زمانی که بدون مشورت و بصورت خودسرانه کاری را انجام می دهند، نیاز به تحکیم خانواده و دیگر مواردی که در تگنای زندگی های پر مشغله امروزی کم رنگ شده اند، نقاط قوت این فیلم تلویزیونی دانست.

 

«یک روز خوب»  در گروه فیلم های تلویزیونی شبکه دو تولید شده و از دیگر عوامل آن می توان به مرتضی پورصمدی تصویربردار،  شوکا زندباف تدوینگرو کیوان کیارس آهنگساز اشاره کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها