أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۷۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
کاروان تیم فوتبال استقلال عصر دیروز (دوشنبه) تهران را به سمت عربستان ترک کرد تا خود را برای دیدار برابر الشباب آماده کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، کاروان تیم استقلال عصر دیروز (دوشنبه) تهران را به سمت کشور عربستان ترک کرد تا خود را برای دیدار برابر الشباب آماده کند.

 

* اعضای کاروان استقلال ساعت 24 بامداد سه‌شنبه به وقت ایران به فرودگاه ریاض رسیدند و پس از انجام مراحل اداری در فرودگاه به هتل اقامت خود رسیدند.

 

* نخستین جلسه فنی مربیان و بازیکنان امروز ساعت 14 به وقت ایران در محل هتل اقامت آبی‌پوشان برگزار شد تا کادرفنی فیلم آخرین بازی‌های الشباب را برای بازیکنان به نمایش بگذارد.

 

* آخرین جلسه تمرینی استقلال هم امشب در ورزشگاه فهدبن‌ ریاض برگزار خواهد شد تا بازیکنان خود را برای دیدار برابر الشباب آماده کنند. این تمرین ساعت 21:30 به وقت ایران شروع خواهد شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها