يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۷۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
قرار است به زودی هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شوند و احتمال دارد با نظر وزارت ورزش این باشگاه به یک شرکت واگذار شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس این روزها سوژه اصلی محافل است و حتی اعلام شده این مسئله تا تابستان حل خواهد شد.

 

صبح امروز افشین و امیرحسین پیروانی به وزارت ورزش رفتند و در جلسه‌ای با خادم و سجادی معاونان وزارت ورزش شرکت کردند.

 

وزارت ورزش در تلاش است تا نظرات پیشکسوتان را در این باره جویا شود.

 

این در شرایطی است که به تازگی مشکلاتی برای خصوصی‌سازی این باشگاه پیش آمده و اگر پرسپولیس وارد فرابورس شود دو سال زمان می‌برد تا به بخش خصوصی واگذار شود از طرف دیگر اسناد غیرمنقول و منقول در این باشگاه وجود ندارد و به جای سوددهی، این باشگاه زیان‌ده خواهد بود.

 

قرار است مسئولان باشگاه پرسپولیس به زودی هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه را انتخاب و احتمال دارد پس از آن با نظر وزارت ورزش این باشگاه را به مدت چند سال به یک شرکت واگذار کنند.

 

پیشنهادهایی نیز به پیروانی درباره همکاری داده شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها