امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۱۶۸۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي آرژانيتني تيم فوتبال اتلتيکومادريد گفت: اگر کاستا بخواهد در پايان فصل به چلسي ملحق شود، جلوي او را نخواهم گرفت.

 

ديه‌گو سيمئونه، سرمربي آرژانتيني اتلتيکومادريد در خصوص اخباري که درباره انتقال ديه‌گو کاستا، مهاجم برزيلي و بهترين گلزن تيمش در فصل جاري (29 گل در 31 بازي لاليگا) به چلسي منتشر شده است، گفت: همه چيز به خود او بستگي دارد و اينکه چه چيز را به صلاح آينده‌اش ببيند. او هر تصميمي که بگيرد من از آن حمايت مي‌کنم. اينکه چلسي به او علاقمند شده، چيزي طبيعي است. اين تيم از نظر اقتصادي قوي است، ضمن اينکه مهاجمش ساموئل اتوئو هم پا به سن گذاشته است و کاستا مي‌تواند جاي او را بگيرد.

به نقل از تسنيم، سيمئونه در ادامه به شک و شبهاتي که درباره حضور تيبا کورتوا، سنگربان 21 ساله تيمش در جدال با چلسي در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا وجود دارد هم پايان داد. وي افزود: شک ندارم که کورتوا برابر چلسي به ميدان خواهد رفت. خودش هم در اين‌باره شک ندارد. ما نگران اين موضوع نيستيم.

گفته مي‌شود کورتوا به خاطر بندي که در قرارداد انتقال قرضي‌اش از چلسي به اتلتيکومادريد وجود دارد نمي‌تواند برابر آبي‌پوشان لندن به ميدان برود مگر آنکه اتلتيکومادريد حاضر شود بابت هر بازي 3 ميليون يورو به چلسي بدهد.

سرمربي آرژانتيني روخي بلانکو در پاسخ به اين پرسش که آيا کورتوا فصل آينده در اين تيم خواهد ماند يا از آن جدا مي‌شود، خاطرنشان کرد:راستش را بخواهد من نمي‌دانم که او فصل آينده کجا خواهد بود.

تيم‌هاي اتلتيکومادريد و چلسي 2 ارديهشت در ورزشگاه ويسنته کالدرون در دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا به مصاف يکديگر مي‌روند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها