يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۸۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: وظيفه ذاتي کميته انضباطي خواستن توضيح است و ما هم وظيفه داريم توضيح بدهيم که اين کار را انجام خواهيم داد.

 

با اينکه پيش از اين گفته مي‌شد باشگاه سپاهان و فدراسيون فوتبال در خصوص حضور بازيکنان اين تيم در تيم ملي با يکديگر توافق کرده‌اند تا نفرات مورد نظر کي‌روش ديرتر به اردوي تيم ملي بروند اما کميته انضباطي فدراسيون فوتبال امروز (چهارشنبه) مهرزاد خليليان، مديرعامل باشگاه سپاهان را به دليل عدم حضور ملي‌پوشان اين تيم در اردوي تيم ملي جهت ارائه پاره‌اي از توضيحات به کميته انضباطي احضار کرد.

به گزارش تسنيم، مهرزاد خليليان در اين خصوص گفت: در اين باره هنوز نامه‌اي به دست من نرسيده و خبر ندارم که کميته انضباطي چه تصميمي گرفته است.

وي افزود: بنده براي ارائه توضيحات حتماً به کميته انضباطي خواهم رفت و در جلسه اين کميته شرکت مي‌کنم.

مديرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به اين سؤال که «مگر نگفته بوديد با کفاشيان در خصوص ملي‌پوشان اين تيم توافق کرده‌ايد؟»، عنوان کرد: توافق کرده‌ايم و در اين ماجرا شاهد هم داريم. البته از دعوت کميته انضباطي ناراحت نيستم و حتماً در جلسه هم شرکت خواهم کرد.

خليليان با بيان اينکه دعوت از افراد به کميته انضباطي به وظيفه ذاتي اين کميته باز مي‌گردد، اظهار داشت:کميته انضباطي مسائل مربوط به خود را بايد در مواقع لازم پيگيري کند و ما هم طبق دعوتي که شده با مستندات به جلسه خواهيم رفت. ما براي اينکه ملي‌پوشان را تا پايان مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در اختيار داشته باشيم، با فدراسيون فوتبال مذاکراتي داشته و قول هم گرفته‌ايم.

وي بار ديگر تاکيد کرد: وظيفه ذاتي کميته انضباطي خواستن توضيح است و ما هم وظيفه داريم توضيح بدهيم که اين کار را انجام خواهيم داد.

مهرزاد خليليان، مديرعامل باشگاه سپاهان بايد روز يکشنبه 31 فرودين‌ماه در جلسه کميته انضباطي حاضر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها