أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۸۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
رئيس امور بين‌الملل باشگاه پرسپوليس گفت: فيفا شکايت دستيار وينگادا را به رسميت شناخته است و بايد پولش را بدهيم.

 

اميرعلي حسيني در خصوص نامه فيفا درباره کارواليهو به باشگاه پرسپوليس و تهديد اين باشگاه به کسر امتياز و سقوط به ليگ پايين‌تر گفت: شکايت‌نامه‌اي از سوي کارواليهو که دستيار وينگادا بود تهيه شده است و همين شکايت‌نامه به رسميت فيفا هم رسيده است. در واقع در اين شکايت حق را به دستيار وينگادا داده است.

به گزارش فارس، وي افزود: موضوع کارواليهو و باشگاه پرسپوليس بابت طلبش حل و فصل شده اما فيفا از ما مبلغي درخواست کرده تا به کارواليهو دهيم. اين پول 7500 فرانک سوئيس است.

رئيس امور بين‌الملل باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: در نامه فيفا آمده اگر تا 10 روز آينده اين پول را پرداخت نکنيم ممکن است از ما کسر امتياز شود و از ليگ برتر به ليگ پايين‌تر تيم را انتقال بدهند که ما اين پرونده را امروز مورد بررسي قرار داديم و منتظر دستور مسئولان باشگاه هستيم.

همچنين مصطفي شکري مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس که قبلا گفته بود اين پرونده کاملا بسته شده نيز گفت:‌ اولا اين پول 7500 فرانک سوئيس نيست بلکه 5500 فرانک سوئيس است. فيفا نامه‌اي به ما داده به دليل اينکه در پرونده رأي نهايي در دادگاه عالي ورزش بسته شده است. فيفا گفته به هزينه اوليه بالغ بر 5500 فرانک بايد پرداخت شود بالاخره هر پرونده‌اي در فيفا جاري مي‌شود هزينه‌هايي دارد. اين پول را خود دادگاه عالي پرداخت مي‌کند و در مرحله آخر بايد اين پول را به آنها بدهيم.

وي افزود: فقط فيفا به ما گفته بايد 5500 فرانک سوئيس به ما بدهيد و تهديدي در کار نيست.

وي در پاسخ سوالي که پس چرا در نامه آمده اگر اين پول پرداخت نشود کسر امتياز و يا سقوط به ليگ پايين‌تر انجام خواهد گرفت،‌گفت: فيفا تهديد مي کند، چون معتقدند اگر اين کار انجام نشود، توجهي نيز به نامه‌هايشان نخواهد شد. فيفا هر نامه‌اي را ابلاغ مي‌کند زير آن تهديد هم دارد و مي‌گويد اگر چند کار را انجام ندهيد اتفاقاتي خواهد افتاد.

در ادامه اين نامه آمده که کارواليهو با پرسپوليس توافق کرده و موضوع منتفي است و سپس آمده که ما بايد 5500 فرانک سوئيس پرداخت کنيم. براي اينکه بخواهيم کميته انضباطي وارد اين موضوع نشود تا تصميماتي بگيرد بايد اين پول را بدهيم که ما هم گفتيم اين پول را پرداخت خواهيم کرد. من معتقدم زماني هم براي آن مشخص نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها