کد خبر: ۲۱۶۸۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
هافبک بارسلونا اعلام کرد که هم‌تيمي‌‌هايش در فينال کوپا‌دل‌ري خواهند جنگيد و از زير بار مسئوليت شانه خالي نمي‌کنند.

 

آندرس اينيستا پيش از ديدار امشب تيمش در فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري اظهار داشت: وقتي کارها مطابق برنامه پيش نمي‌رود، غمگين مي‌شويد، رنج مي‌بريد و سپس خودتان را بالا مي‌کشيد. خيلي وقت‌ها در رويدادهاي بزرگ بازيکنان احساس مسئوليت خودشان را نشان مي‌دهند. ما اولين کساني هستيم که از عملکرد خودمان انتقاد مي‌کنيم. از مسئوليت خودمان شانه خالي نمي‌کنيم اما گاهي کارها همان طور که شما مي‌خواهيد پيش نمي‌روند.

وي ادامه داد: وقتي به خانه رسيدم و به رختخواب رفتم، با اين آگاهي به خواب رفتم که تمام تلاشم را براي پيروزي به کار بسته بودم. از همان ابتدا فصل آساني نداشتيم. بايد اين مسائل را پشت سر بگذاريم. اين حقيقت زندگي است. در پايان بايد تمام اين‌ها را پشت سر بگذاريم. نمي‌توانيد متوقف شويد و روي برخي مسائل مکث کنيد. سخت بود اما در فينال هستيم و تا پايان براي قهرماني در لاليگا مي‌جنگيم.

هافبک بارسلونا خاطرنشان کرد: اگر مي‌خواهيم قهرمان جام حذفي شويم، بايد در بهترين شرايطمان باشيم. درست است که هفته‌اي را پشت سر گذاشتيم که ناکامي‌هاي زيادي داشتيم اما بايد اين مسائل را کنار بگذاريم. گاهي تفکيک مشکلات دشوار است. اين رقابت متفاوتي است و ما درباره هيچ چيز به جز فينال و قهرماني فکر نمي‌کنيم. با اعتماد به نفس به اين مسابقه مي‌رويم و مي‌توانيم عملکرد فوق‌العاده‌اي داشته باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها