يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۸۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
بازيکنان استقلال در تمرين روز شب گذشته از حضور پَشه در محل تمرين کلافه شده بودند.

 

آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال پيش از ديدار امشب مقابل الشباب عربستان ساعت 22 شب گذشته به وقت ايران در ورزشگاه اصلي الشباب برگزار شد.

به گزارش تسنيم، بازيکنان و کادر فني استقلال هنگامي که وارد ورزشگاه شدند به تعريف و تمجيد از ورزشگاه و امکانات آن پرداختند.

* حجت الاسلام عليپور دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي، عزيز الله محمدي رئيس اتحاديه فوتبال، عبدالله ويسي سرمربي استقلال خوزستان و مقداد نجف‌نژاد رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال که همراه استقلالي‌ها به عربستان رفته‌اند، در تمرين شب گذشته حضور داشتند.

* عليپور و قلعه‌نويي که در طول فصل جاري بارها عليه يکديگر مصاحبه کرده بودند، در هتل محل آبي‌پوشان با يکديگر صحبت کردند و اين صحبت‌‌ها به محل تمرين هم کشيده شد.

* آب‌وهواي گرم شهر رياض و حضور پَشه در محل تمرين، بازيکنان استقلال را کلافه کرده بود. برخي از بازيکنان معتقد بودند که اگر يک لحظه توقف داشته باشند، توسط پشه‌ها از بين مي‌روند!

* آخرين جلسه فني اعضاي کادر فني با بازيکنان ساعت 15:30 به وقت ايران برگزار مي‌شود.

* قرار است در ديدار امشب، بازيکنان استقلال يکدست آبي‌ و بازيکنان تيم الشباب با لباس سفيد با حاشيه‌هاي نارنجي به ميدان بروند. همچنين دروازه‌بان استقلال با پيراهن سبز و دروازه‌بان الشباب با پيراهن طوسي بازي مي‌کنند.

* کاروان استقلال فردابراي زيارت خانه خدا به مکه مي‌رود و روز جمعه به تهران بازمي‌گردد.

استقلال ساعت 22:05 امشب در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الشباب مي‌رود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها