يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۸۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: بازيکنان استقلال درک کرده‌اند که چه بازي مهمي داريم و قطعاً امشب همه تلاش خود را براي پيروزي مقابل الشباب انجام مي‌دهند.

 

ميرشاد ماجدي در گفت‌وگو با تسينم در خصوص ديدار امشب استقلال مقابل الشباب عربستان اظهار داشت: ابتدا بايد بگويم که از شکست تراکتورسازي تبريز مقابل الاتحاد عربستان ناراحت شديم. شب گذشته در هتل همه ما از حذف نماينده ايران متاثر بوديم.

وي با اشاره به انجام آخرين تمرين استقلال در ورزشگاه اصلي الشباب افزود: تمرين ما در ورزشگاهي انجام شد که بسيار شکيل و زيبا بود. تنها مشکل ما هواي گرم رياض است که بازيکنان را دچار مشکل کرده است.

سرپرست تيم فوتبال استقلال ادامه داد: اميدوارم امشب استقلال بتواند مقابل الشباب پيروز شود تا شکست تراکتورسازي مقابل الاتحاد جبران شود. ما اگر به پيروزي برسيم کانديداي صعود به دور بعدي ليگ قهرمانان آسيا خواهيم شد. بازيکنان درک کرده‌اند که چه بازي مهمي داريم و قطعاً امشب همه تلاش خود را براي پيروزي مقابل الشباب انجام مي‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها