يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۸۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي آرژانتيني بارسلونا معتقد است که تيمش در فينال کوپا‌دل‌ري هر نتيجه‌اي بگيرد نظرات درباره وي را مثبت نخواهد کرد.

 

جراردو تاتا مارتينو بر اين باور است که کوپا‌دل‌ري تنها مي‌تواند آرامش تيمي را که اخيرا نتايج ضعيفي کسب کرده، کمتر کند.

وي اظهار داشت: فکر نمي‌کنم بازي کردن در فينال خيلي عادي باشد. قطعا نمي‌خواهم اهميت فينال را زير سوال ببرم. قهرماني در کوپا دل‌ري را راهي براي تلافي کردن نمي‌دانم. نبايد راه حلي براي موضوعاتي که در يک رقابت ديگر افتاده، در اينجا پيدا کنيد. اتفاقاتي که افتاده به گذشته مربوط است و ما هنوز از آن رنج مي‌بريم.

وي ادامه داد: نمي‌خواهم تلاش کنم تا خودم را از موفقيتي که نتوانستيم در ساير مسابقات به دست آوريم، مخفي کنم. اين مسابقات شايستگي خودش را دارد اما به معناي آن نيست که بتوانيم ناکامي در ساير مسابقات را فراموش کنيم.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: شايعاتي که درباره خروج من از باشگاه وجود دارد، نگرانم نمي‌کند. مي‌فهمم که اين منطقي است. سال گذشته خيلي‌ها مي‌گفتند که تا کريسمس هم در اين تيم دوام نمي‌آورم و اکنون من هنوز در اين تيم مربيگري مي‌کنم. نتيجه ديدار امشب هرچه باشد، نظرها درباره عملکرد کلي من مثبت نخواهد شد. اين بهايي است که براي حضور در اين تيم بايد پرداخت کرد. من هم نظرات خودم را دارم که گزارش کرده‌ام. مردمي را که نظراتشان را بيان مي‌کنند، ارزيابي مي‌کنم و آنها را طبقه بندي مي‌کنم تا انتخاب کنم که چه چيزهايي را بخوانم و چه چيزهايي را نه. مي‌خواهم همچنان براي حرفه‌اي شدن تلاش کنم.

وي اضافه کرد: مصدوميت کريستيانو تفاوت بين داشتن بهترين بازيکن جهان و نداشتن آن است اما من نمي‌توانم در اين باره نظري بدهم. مسي هم انتظارات زيادي را به دوش مي‌کشد و سال به سال آنها را برآورده مي‌کند. اين کار بسيار سختي است. بايد روحيه بسيار قدرتمندي داشته باشيد و خيلي صادق باشيد که هر سال پيشرفت کنيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها