أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۸۳۲
زمان انتشار: ۱۷:۰۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد مرکزی خبر؛ آقای میرتاج الدینی در جمع خبرنگاران مجلس افزود: اخیرا ۱۱۱ نماینده مجلس شورای اسلامی در پی نامه قبلی جمعی از نمایندگان، نامه ای به رئیس صدا و سیما درباره ضرورت نقد توافقنامه ژنو نوشته و درخواست کرده بودند که امکان نقد این توافقنامه در رسانه ملی ایجاد شود.

وی یادآور شد: آقای ضرغامی نیز در پاسخ به نمایندگان گفته بود که شرایط آماده نیست و ما نیز رویکرد حمایتی در این باره داریم اما پس از دریافت نامه دوم ،‌ بر آن شدیم تا جلسه ای با نمایندگانی که نامه قبلی و جدید را امضا کرده بودند داشته باشیم.

میرتاج الدینی تاکید کرد: بر همین اساس در جلسه مشترکی که احتمالا سه شنبه هفته آینده تشکیل می شود با حضور نمایندگان و رئیس سازمان صدا و سیما در این باره موارد لازم را بررسی و جمع بندی خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها