أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۸۶۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
بحث تیم ملی و استقلال درخصوص حضور بازیکنان ملی پوش این تیم باعث شد که درگیری لفظی ما بین طرفین اوج بگیرد و استقلالی‌ها اخطار دریافت کنند.
اعضای تیم استقلال درخصوص حضور بازیکنان ملی پوش خود در تیم ملی و مباحث مطرح شده درخصوص تیم ملی با کی روش و مسئولان اختلاف نظر دارند، به همین دلیل درگیری لفظی بین کی روش و فتح اله زاده در رسانه‌ها عنوان شد که پاسخگویی طرفین همراه بود اما از طرفی دیگراعلام شده است که علاوه بر حضور فتح اله زاده در فدراسیون و پاسخگویی در کمیته انضباطی منصور پور حیدری مدیر فنی تیم نیز که همواره با کی روش مخالف است و بارها به این موضوع اشاره کرده است نیز با اخطار از سوی مسئولان رو به رو شده است زیرا وی معتقد است که کی روش فوتبال ایران را با مشکل خاصی رو به رو کرده است اما مسئولان عنوان داشتند که وی نباید در آستانه بازی‌های حساس تیم و حضور در جام جهانی از کی روش انتقاد کرده و سرمربی تیم ملی را با مشکل رو به رو سازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها