يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۸۸۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
وزیر دفاع سابق آمریکا در نامه به سرویس درآمد داخلی آمریکا با انتقاد از پیچیدگی‌های فرم‌های مالیاتی نوشت که نسبت به صحت اظهارنامه مالیاتی خود تردید دارد.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد رامسفلد، وزیر دفاع سابق آمریکا در نامه‌ای که به گفته خودش هر ساله به سرویس درآمد داخلی آمریکا می‌فرستد، نوشت: من مالیات درآمد فدرال و اظهارنامه مالیاتی خود را فرستاده‌ام اما هنوز به صحت و درستی آن‌ها شک دارم. این فرم‌ها پیچیده است و من دقیقا نمی‌دانم که باید چه کدهایی را وارد کنم.

وی همچنین با انتقاد از پیچیدگی و دشواری فرم مالیاتی و شیوه جمع‌آوری اطلاعات مالیاتی در آمریکا گفت که احتمالا بسیاری از آمریکایی‌ها نیز نسبت به صحت اظهارنامه خود تردید دارند.

رامسفلد 81 ساله در نامه خود ابراز امیدواری کرد که پیش از مرگش این روش تصحیح و ساده شود. این در حالی است که بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر از اقدام رامسفلد به انتشار نامه‌اش در این سایت انتقاد کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها