کد خبر: ۲۱۶۸۸۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
‌یکی از مقام‌های اقلیت یهودیان در نیویورک تاکید کرد، پلیس این ایالت تدابیر امنیتی را در اطراف موسسات محلی یهودی برای «عید فطیر» افزایش داده است.

به گزارش 598، به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، جوامع یهود در سراسر آمریکا به دنبال حمله مسلحانه روز یکشنبه به «مرکز اجتماع یهودیان» در اورلند پارک، واقع در ایالت کانزاس، تدابیر امنیتی خود را برای «عید فطیر» تقویت کردند.

به گزارش فاکس نیوز، مراکز اجتماع یهودیان در حال ارزیابی پروتکل‌های امنیتی خودشان هستند و یکی از مقام‌های اجتماع یهودیان در نیویورک تاکید کرده که پلیس این ایالت به طور چشمگیر تدابیر امنیتی در سراسر موسسات محلی یهودیان را برای «عید فطیر» افزایش داده است.

دیوید پولاک از شورای روابط جامعه یهودیان نیویورک گفت: در حالی که تمامی سرنخ‌ها حاکی از آن است که این فرد مسلح به تنهایی عمل کرده اما زمانی که چنین حملاتی رخ می‌دهد، تحلیل‌گران نسبت به پیامدهای این رویدادها ابراز نگرانی می‌کنند.

وی افزود: سازمان‌های یهودی باید پروتکل‌های امنیتی خود را برای تقویت تدابیر امنیتی «عید فطیر» بازبینی کرده، با ماموران پلیس محلی خود در ارتباط باشند و نسبت به هر گونه اقدام مشکوک در اطراف ساختمان‌هایشان گوش به زنگ باشند.

این گروه‌ها در بیانه‌ای مشترک گفتند: "فدراسیون یهودیان واشنگتن با عظمت" و "شورای روابط جامعه یهودیان واشنگتن" نیز برای تضمین امنیت بیشتر در پایتخت با ماموران پلیس و مجریان قانون همکاری می‌کنند.

وزارت امنیت کشور و اداره آگاهی فدرال (اف.بی.آی) به دنبال این تیراندازی به همراه صدها تن از رهبران یهودی از طریق شبکه امنیت اجتماعی بیانیه‌ای مشترک را منتشر کردند.

پل گولدنبرگ، مدیر شبکه امنیت اجتماعی در حالی که به یهودیان آمریکایی تاکید کرد تا به زندگی خود بدون ترس ادامه دهند، از هم مذهبان خود خواست تا نسبت به موسسات اجتماع یهودیان و محل عبادت آن‌ها گوش به زنگ باشند.

مالکوم هوئنلن، معاون اجرایی رئیس «کنفرانس رؤسا» گفت: ما پیام‌هایی را منتشر کرده و همگان را از اقدام‌های صورت گرفته مطلع ساختیم. پل گولدنبرگ به ایالت کانزاس رفته و پلیس محلی اقدامات خود به هر شکلی را افزایش خواهد داد و حضور چشمگیری خواهد داشت.

فدراسیون یهودیان آمریکای شمالی گفت، این سازمان به لابی با کنگره برای دریافت بودجه مناسب در راستای بهبود تدابیر امنیتی ادامه می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها