يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۸۸۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
نخست‌وزیر پاپوآ گینه‌نو خواستار افزایش حضور نظامی آمریکا در کشورش شد.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه‌ خبری اسکای نیوز، پیتر اونیل، نخست‌وزیر پاپوآ گینه‌نو، کشور واقع در غرب اقیانوس آرام روز سه‌شنبه با ساموئل لاکلر، دریاسالار و فرمانده نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام دیدار کرده و درباره حضور نظامی آمریکا در این کشور مذاکره کرد.

اونیل در بیانیه‌ای گفت، مذاکرات درباره منافع دولتش در افزایش حضور نظامی آمریکا در این کشور بوده است.

این دو مقام همچنین درباره آموزش سربازان پاپوآ گینه‌نو و همکاری امنیتی آمریکا در جریان نشست رهبران «همکاری اقتصادی آسیا اقیانوسیه" موسوم به "APEC" در سال 2018 میلادی در "پورت مورسبی"، پایتخت پاپوآ گینه‌نو مذاکره کردند.

اونیل افزود: دریاسالار لاکلر و من درباره احتمال افزایش حضور نظامی در پاپوآ گینه‌نو به‌ویژه در بخش دریایی مذاکره کردیم.

وی افزود، برنامه‌های آموزشی نیز وجود خواهد داشت که در آن سربازان پاپوآ گینه‌نو توسط ارتش آمریکا آموزش خواهند دید.

اونیل ادامه داد: در جریان مذاکراتمان دریاسالار لاکلر نسبت به تامین حمایت‌های امنیتی دریایی در جریان نشست رهبران "APEC" در سال 2018 میلادی موافقت کرد.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا خط مشی جدید سیاست خارجه آمریکا را که در آن تمرکز زیادی بر منطقه آسیا-اقیانوسیه است، اعلام کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها