أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۶۸۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
سمیر جعجع با تشریح برنامه‌های خود برای تصدی پست ریاست جمهوری لبنان، تاکید کرد که مساله فلسطین و سرزمین‌های اشغال شده بخشی از مهمترین برنامه‌های وی در صورت نشستن بر کرسی ریاست جمهوری خواهد بود.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، سمیر جعجع، رئیس حزب "القوات اللبنانیه" و از چهره‌های مسیحی نزدیک به جناح 14 مارس لبنان با تشریح برنامه‌های خود برای ریاست جمهوری این کشور گفت: ما معتقدیم که تنها دولت مسئول حفظ امنیت در کشور است و سلاح‌های غیرقانونی که در لبنان وجود دارد باید جمع آوری شود.

وی که رسما از سوی جناح 14 مارس به عنوان نامزد تصدی پست ریاست جمهوری معرفی نشده ادامه داد: مساله فلسطین و دیگر مناطق اشغال شده از اولویت‌های اصلی ماست و تمام تلاش خود را برای آزادی همه زندانیان فلسطینی به کار خواهیم بست.

جعجع با ذکر نام رفیق حریری، امام موسی صدر، محمد شطح و برخی دیگر از چهره‌های سیاسی و مردمی لبنان که ترور شده‌اند گفت: یکپارچگی لبنان و اتحاد میان تمامی گروه‌ها تنها راه برای ساختن یک لبنان قوی است.

جعجع با اشاره به مزارع شبعا و خطوط مرزی میان لبنان و سوریه نیز گفت: مزارع شبعا بخش جدایی ناپذیر لبنان است و براساس قوانین بین‌المللی باید مرزها میان دو کشور مشخص شود اما این مساله تا زمانی که یک دولت قانونی ومردمی در سوریه روی کار نیاید قابل پیگیری نیست.

سمیر جعجع که به تازگی خود را به عنوان نامزد پست ریاست جمهوری لبنان معرفی کرده، تلاش بسیار دارد تا موافقت جریان 14 مارس را نیز به دست آورد و به عنوان نامزد رسمی این جریان پا به عرصه رقابت‌های انتخاباتی بگذارد.

هنوز جریان هشت مارس و گروه‌های نزدیک به حزب‌الله نامزد خود برای پست ریاست جمهوری لبنان را که باید از میان شخصیت‌های مسیحی این کشور برگزیده شود، معرفی نکرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها