أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۸۹۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
نخست‌وزیر اوکراین روسیه را به ساخت "دیوار برلین" جدید که امنیت اروپار ا تهدید می‌کند، متهم کرد.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، آرنسی یاتسنیوک، نخست‌وزیر اوکراین در یک نشست دولتی گفت: حوادث امروز... آغاز به مخاطره انداختن اروپا و اتحادیه اروپا است. آشکار است که همسایگان روس ما درصدد ساخت دیوار برلین جدید و بازگشت به دوران جنگ سرد هستند.

نخست‌وزیر اوکراین همچنین روسیه را به «صادرات تروریسم» به اوکراین به واسطه انتقال نیرو برای سازمان‌دهی جدایی‌طلبان مسلح که به نیروهای اوکراین حمله می‌کنند و ساختمان‌های دولتی را اشغال کرده‌اند، متهم کرد.

وی گفت: دولت مسکو باید سریعا تمام گروه‌های اطلاعاتی خود را از اوکراین بیرون ببرد، تروریست‌ها را متهم کند و خواهان آزادی و پس دادن این ساختمان‌ها شود.

وی افزود: اینکه روسیه تمایل به باثبات کردن اوضاع در اوکراین دارد، برای من شک‌برانگیز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها