أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۶۹۰۲
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳

رئیس سازمان لیگ فوتبال در واکنش به اظهار نظر نصیرزاده تاکید کرد: براساس مصوبات هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران و تأیید رئیس فدراسیون فوتبال این سازمان می تواند تغییراتی را در بخش های مختلف آئین نامه های خود بوجود بیاورد و نیازی به تایید آن در بخش های دیگر نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، مهدی تاج با بیان این مطلب افزود: صحبت های نصیرزاده، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در مورد حدود اختیارات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد تغییر آیین نامه های داخلی سازمان لیگ غیر کارشناسی و ناشی از عدم اطلاع وی از جلسات تشکیل شده بین وزارت ورزش و جوان، وزارت صنایع، فدراسیون و سازمان لیگ است. خواهشمندم وی پس از این در این رابطه قبل از هماهنگی با رئیس فدراسیون فوتبال اظهارنظری نکند.

رئیس سازمان لیگ افزود: وزارت ورزش و سازمان لیگ قصد تغییر آئین نامه های داخلی خود که مغایر با قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال باشد را نداشته و ندارد. این گونه فرافکنی ها به نفع فوتبال نیست و باید به سرعت جلوی آن گرفته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها