امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۱۶۹۰۷
زمان انتشار: ۲۱:۳۶     ۲۷ فروردين ۱۳۹۳

رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران ضمن اعلام خبر انصراف جراحان ارتوپدی از دریافت یارانه اظهار کرد: شخصا از همکاران پزشک و هموطنانم درخواست کرده‌ام در چنین شرایط اقتصادی از دریافت یارانه انصراف دهند.

به گزارش سرویس سلامت ایسنا، دکتر غلامعلی عکاشه با بیان اینکه نظام سلامت ما یک نظام بیمار است و عملکرد غلط مسئولان از یک سو و عملکرد نامناسب برخی پزشکان و پرستاران ازسوی دیگر به مشکلات آن دامن زده است، اظهار کرد: باید انگیزه خدمتی برای اعضای نظام سلامت وجود داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه زحمات پزشکان از چند سال پس از جنگ تحمیلی چندان خوب دیده نمی‌شود. طبابت پیشه مقدسی است و نباید اجازه داد این قشر مورد هجمه رسانه‌ها قرار بگیرند.

به گفته رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران از سال 86 که آخرین تعرفه‌های تعیین شده از سوی نظام پزشکی به اجرا در آمد، تاکنون علی رغم تورم بیشتر از 200 درصدی تعرفه‌ها چندان رشد نکرده‌اند و این موضوع طبعا رضایت پزشکان را فراهم نمی‌کند.

عکاشه ادامه داد: در این میان عملکرد بیمه‌ها نیز باید ارتقا یابد. یکی از اهداف دولت برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی تکمیل پوشش بیمه‌ای است. دولت، نظام سلامت و نظام بیمه‌ای به علاوه انجمن های علمی تخصصی چهار ضلع سلامت را تشکیل می دهند که می توانند با همیاری و تعامل مناسب گره از مشکلات مردم باز کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها