أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۹۵۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي بارسلونا پس از شکست برابر رئال مادريد به شاگردانش توصيه کرد به تلاش خود براي حفظ اميد قهرماني‌شان در لاليگا ادامه دهند. او البته گفت که اين شکست در آينده‌اش تاثيري ندارد.

 

تيم فوتبال بارسلونا بامداد امروز در فينال جام حذفي اسپانيا با نتيجه 2 بر يک به رئال مادريد باخت و دومين جام اين فصل را هم از دست داد. براي کاتالان‌هايي که در ليگ قهرمانان اروپا توسط اتلتيکومادريد در مرحله يک چهارم نهايي حذف شدند، حالا تنها لاليگا مانده که در جدول رده‌بندي آن هم با اتلتيکومادريد صدرنشين 4 امتياز فاصله دارند و رئال مادريد را هم با يک امتياز بالاتر از خود مي‌بينند.

5 هفته ديگر به پايان لاليگا باقي مانده و خراردو مارتينو، سرمربي آرژانتيني بارسلونا با وجود شکست تيمش در ال‌کلاسيکوي شب گذشته معتقد است که کاتالان‌ها هنوز نبايد از کسب قهرماني در ليگ نااميد شوند.

مارتينو ضمن عذرخواهي از هواداران بارسا به خصوص آنهايي که براي تماشاي بازي به والنسيا سفر کرده بودند، گفت: اين شکست درد عميقي را به من وارد کرد. از هواداران‌مان به خاطر پيمودن اين مسافت طولاني براي حمايت از ما قدرداني و از آنها به خاطر اينکه نتوانستيم جام را کسب کنيم، عذرخواهي مي‌کنم.

وي افزود: مي‌دانيم که شرايط موجود به نفع ما نيست اما بايد تا آخرين روز ليگ تلاش‌مان را انجام دهيم و تسليم نشويم.

در شبي که نيمار، مهاجم برزيلي بارسا توپ را در اواخر بازي به تير دروازه کوبيد، مسي دوباره در گلزني ناکام ماند و در واقع گل مارک بارترا تک گل بارسلونا در 3 بازي اخيرش بود.

مارتينو در اين خصوص خاطرنشان کرد: بارسلونا را به خاطر به ثمر رساندن گل‌هاي فراوان مي‌شناسند اما نمي‌دانم چه شد که ناگهان گل‌ها در اين تيم خشک شدند. در يک سوم دفاعي حريف مشکلاتي داشته‌ايم که اين براي بارسلونا غيرعادي است چرا که معمولاً يکي از بازيکنان ما يک کار انفرادي فوق‌العاده انجام مي‌دهد و گل مي‌زند. اين هفته اما نتوانستيم اين کار را انجام دهيم.

سرمربي آرژانتيني بارسلونا در پاسخ به پرسشي درباره آينده‌اش و اينکه در نيوکمپ خواهد ماند يا خير، گفت: هفته سختي را پشت سر گذاشته‌ايم و بايد راهي براي احياي خودمان پيدا کنيم. اکنون در وضعيت خوبي قرار نداريم اما به نظر من بارسا آينده درخشاني دارد. فکر نمي‌کنم که آينده کاري خودم نيز به اين بازي يا بازي‌هاي هفته پيش وابسته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها