أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۶۹۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
تيم ملي فوتبال ايران، امروز صبح تمرينات خود را در کمپ تمريني ژوهانسبورگ پيگيري مي‌کند.

 

تيم ده نفره ايران که براي برپايي مهمترين بخش از آماده‌سازي خود مجبور شده تنها با 10 بازيکن در آفريقاي جنوبي حاضر شود، امروز در زمين چمن کمپ تمرين خواهد کرد.

به گزارش ايسنا، اين تمرين از ساعت 9:30 صبح آغاز خواهد شد.

از اردوي تيم ملي خبر مي‌رسد که اعضاي تيم از امکانات فراهم شده و وضعيت غذايي رضايت کامل دارند. فاصله نزديک محل تمرين با هتل اقامت تيم ملي از ديگر نکاتي است که بر رضايت ملي‌پوشان افزوده است. کمپ تيم ملي در فاصله 10 کيلومتري هتل تيم ملي است و مشکلي براي رفت و آمد وجود ندارد.

ملي‌پوشان پس از بازگشت از تمرين در دو گروه در سالن بدنسازي، تمرينات ويژه آمادگي بدني را پشت سر خواهند گذاشت. کي‌روش در اردوي آفريقاي جنوبي بيشتر بر بدنسازي بازيکنان تمرکز کرده تا بتواند وضعيت بدني بازيکنان شاغل در ليگ ايران را به بازيکنان تيم‌هاي حريف ايران نزديک کند.

همچنين بيرانوند دروازه‌بان تيم نفت که از دعوتش به تيم ملي خبر داده بود در فهرست 50 نفره کي‌روش قرار دارد اما هنوز معلوم نيست که در اردوي آفريقاي جنوبي حاضر شود يا خير.

بازيکنان ملي‌پوش استقلال و سپاهان که بعد از اختلاف ايجاد شده در استارت اوليه اردوي تيم ملي شرکت کردند، وضعيت‌شان هنوز مشخص نيست و قرار است امروز درباره اين بازيکنان و زمان حضور احتمالي‌شان در اردوي آفريقاي جنوبي تصميم‌گيري شود. البته شرايط ملي‌پوشان تراکتورسازي و فولاد با بازيکنان استقلال و سپاهان متفاوت است و با توجه به معرفي به موقع‌شان به کادر فني تيم ملي، مشکلي براي همراهي تيم ملي در ادامه اردو نخواهند داشت.

پيش‌بيني مي‌شود در صورت موافقت کي‌روش، با توجه به حذف استقلال و تراکتورسازي از ليگ قهرمانان آسيا و صعود قطعي فولاد به مرحله بعد بازيکنان اين تيم بتوانند از چند روز آينده به تيم ملي اضافه شوند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها