يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۶۹۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
چهارشنبه شب دو دیدار معوقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس برگزار شد که طی آن کریستال پالاس مقابل اورتون به پیروزی رسید و منچسترسیتی مقابل ساندرلند از شکست گریخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال منچسترسیتی در حضور 47 هزار تماشاگر ورزشگاه اتحاد با گل دقایق پایانی سمیر نصری از شکست گریخت. در این بازی ابتدا لوئیس فرناندینیو خیلی زود و در دقیقه 2 بازی منچسترسیتی را پیش انداخت اما دو گل کانر ویگهام در دقایق 73 و 83 ساندرلند را دو بر یک پیش انداخت. سمیر نصری در دقیقه 88 بازی گل تساوی را برای من سیتی به ثمر رساند تا شاگردان مانوئل پلگرینی از شکست بگریزند.

در دیگر دیدار اورتون در خانه خود و در ورزشگاه گودیسون پارک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کریستال پالاس شد. در این دیدار پر افت و خیز و زیبا که 5 گل داشت جیسون پوچئون (23)، اسکات دان (49) و کامرون جروم (73) برای کریستال پالاس و استیون نی اسمیث (61) و کوین میرالاس (86) برای اورتون گل زدند.

جدول رده بندی:
1- لیورپول 77 امتیاز
2- چلسی 75 امتیاز
3- منچسترسیتی 71 امتیاز (یک بازی کمتر)
4- آرسنال 67 امتیاز
----------------------------------------------------
18- فولام 30 امتیاز
19- کاردیف سیتی 29 امتیاز
20- ساندرلند 26 امتیاز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها