کد خبر: ۲۱۶۹۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
استاد حوزه و دانشگاه گفت: آمریکایی ها به هیچ تعهدی پایبند نیستند و نباید روی حرف و سخن آنان حسابی باز کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حجت الاسلام علیرضا پناهیان چهارشنبه شب در همایش ملی فناوری هسته‌ای با عنوان حماسه مقاومت در دانشگاه پیام نور مشهد، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی و آمریکایی ها در هنگامی دم از مذاکره زدند و در برابر جمهوری اسلامی تسلیم شدند که قهرمانان ملی در عرصه ای هسته ای ظهور و بروز یافتند.

وی با تاکید بر اینکه امروز خانواده شهدای هسته‌ای تبدیل به نمادهای ملی شده‌اند، ادامه داد: دشمنان امروز به این نتیجه رسیده اند که نمی‌توانند انرژی هسته‌ای را از ما بگیرند به همین دلیل با تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی به مقابله با جمهوری اسلامی دست زدند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: پیروزی ما در عرصه هسته ای نتیجه خلوص جوانان انقلابی بود و برای مشاهده این پیروزی‌ها باید به میزان عمل مخلصانه و مقتدرانه این جوانان توجه کرد.

حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هرگز از به شهادت رساندن جوانان ما به نتیجه نرسیده اند بنابراین باید همچنان بر مواضع خود ایستادگی کنیم زیرا چنانچه امروز در برابر دشمن کوتاه بیاییم فردا ناچاریم کوتاه‌تر بیاییم.

وی با بیان اینکه آمریکا به هیچ تعهدی پایبند نیست، افزود: نباید روی حرف و سخن آنان حسابی باز کرد چرا که حرف و عمل آنان یکی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها