امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۱۶۹۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
نماینده آمریکا در سازمان در واکنش به حمله شیمیایی اخیر جبهة النصرة به منطقه «کفر زیتا» در استان حماة گفت که واشنگتن در این مورد دلایل کافی ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه واشنگتن پست آمریکا، «سامانتا پاور» نماینده آمریکا در سازمان ملل در واکنش به برخی از ادعاها در مورد استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه گفت: «تا به الان در مورد صحت این ادعاها دلایل کافی نداریم.»

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم که در این مورد تحقیق کنیم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که به واقعیت پی ببریم و سپس اقدامات لازم را برای کنترل آن انجام می‌دهیم.

این روزنامه می‌افزاید که اگر دست داشتن حکومت سوریه در حمله شیمیایی جدید به اثبات برسد در این صورت فشارها بر آمریکا برای اتخاذ تدابیر لازم علیه دمشق افزایش می‌یابد.

تلویزیون سوریه اعلام کرد که روز جمعه و شنبه گذشته گروه تروریستی جبهة النصرة در منطقه کفر زیتا واقع در استان حماة سوریه با استفاده از ماده کلر رقیق شده به اهالی این منطقه حمله کردند که در نتیجه آن تعدادی کشته و زخمی شدند.

از طرف دیگر تروریست‌ها در سوریه اعلام کردند که این گازهای سمی از طریق بالگرد شلیک شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها