امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۱۷۰۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
یکی از سایت‌های خبری لبنان اعلام کرد: رزمنده‌ای که هفته گذشته به تمثال حضرت عیسی(ع) احترام نظامی داده است تصویربردار المنار بوده که در منطقه معلولا به شهادت رسید.
نسخه اینترنتی روزنامه اخبار الیوم هفته گذشته با انتشار تصویری از احترام نظامی یکی از مجاهدان حزب‌الله لبنان به تمثال حضرت عیسی(ع) در «دیر الشیروبیم» واقع در شهر صیدنایا آن را ستود.

تمثال حضرت عیسی(ع) در منطقه صیدنایا پس از مجسمه مشهور حضرت عیسی مسیح که در بالای کوه "کورکووادو" شهر ریودوژانیرو واقع شده است بزرگترین مجسمه از عیسی مسیح در کل دنیا می‌باشد.

شهادت صاحب عکس احترام‌نظامی به عیسی(ع)

در تصویر منتشر شده یکی از اعضای حزب‌الله درحالی‌که پرچم حزب‌الله را بر روی دوش خود دارد به تمثال حضرت عیسی(ع) که در ارتفاع بالایی از قله دیر الشیروبیم قرار دارد احترام نظامی داده است.

سایت خبری جنوب لبنان امروز اعلام کرد که صاحب این عکس «محمد منتش» تصویربردار شهید شبکه خبری "المنار" است که دو روز قبل درحال پوشش تصاویر بازپس‌گیری شهرک معلولا در قلمون هدف تیراندازی تروریست‌های تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید.

شهادت صاحب عکس احترام‌نظامی به عیسی(ع)

کاربران شبکه‌های اینترنتی و بخصوص مسیحیان این تصویر را برترین گواه همراهی رزمندگان حزب الله در پاسداری از اماکن مقدس مسیحیان می‌دانند و صدها «کامنت» در قدردانی از آنان نوشته‌اند.

شهادت صاحب عکس احترام‌نظامی به عیسی(ع)

پیکر شهید محمد منتش با کنیه "ابوجعفر" روز گذشته با تابوتی پيچيده در پرچم حزب‌الله و با شعارهای "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌های کفیر صیر را پیمود و پس از اقامه نماز به امامت «شیخ عبدالکریم عبید» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها