کد خبر: ۲۱۷۱۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
ثبت نام از دانشجویان برای اعتکاف از اول اردیبهشت آغاز می شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ، مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اعلام این خبر افزود : 200 مسجد در دانشگاه‌های سراسر کشور میزبان دانشجویان برای مراسم اعتکاف است.
 
حجت الاسلام سید محمد طاهری با بیان این که ستاد مرکزی اعتکاف تشکیل شده است، افزود: دانشجویان برای دریافت جدیدترین خبرها و اطلاعات از اعتکاف دانشجویی سال 93  از اول اردیبهشت می توانند به نشانی etekaf.nahad.ir مراجعه کنند.
 
وی اضافه کرد: اعتکاف ویژه استادان نیز امسال همچون سال های گذشته در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.
 
مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: با سخنرانان، خطبا و استادان صاحب نام برای سخنرانی در مراسم اعتکاف ‌هماهنگی شده است.
 
حجت الاسلام طاهری افزود: سبد کتابی با محتوا و موضوعات دینی و مذهبی که ویژه زمان اعتکاف است به مساجد دانشگاه ها ارسال می کنیم تا دانشجویان بتوانند در زمان اعتکاف مطالعه داشته باشند.
 
وی با بیان این که اعتکاف فرصت خوبی را برای توسعه فرهنگ دینی و الهی در دانشگاه ها فراهم می کند، اضافه کرد : 20 کتابچه با محتوای معنوی تهیه شده است که در زمان اعتکاف به مساجد دانشگاه ها ارسال خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها