أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۱۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
ماجراهای خلعتبری و پرسپولیس تمامی ندارد و آخرین خبر در مورد او هم گم شدن قراردادش است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش،  بعد از اینکه خلعتبری از مهلت فیفا به پرسپولیس صحبت کرد و این مهلت به پایان رسید خبر عجیبی در خصوص قرارداد او منتشر شد. در حالیکه خلعتبری همراه تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی حضور دارد خبر گم شدن قرارداد او در یکی از روزنامه‌ها چاپ شد. در شرایطی که پرسپولیس هنوز سر و سامانی ندارد و این بازیکن بلاتکلیف است گم شدن قرارداد مشکل او را چند برابر می‌کند.

 

در همین خصوص با خلعتبری در اردوی تیم ملی تماس داشتیم که او در خصوص این اتفاق  گفت: «هر کسی قرارداد را گم کرده خودش هم باید پیدایش کند.» او بعد از تمرین امروز صبح تیم ملی این حرف را زد. باشگاه عجمان می‌خواهد از پرسپولیس شکایت کند و از سوی دیگر اگر باشگاه پرسپولیس پول رضایتنامه او را ندهد خلعتبری مجبور است برگردد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها