يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۷۱۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
اما در وزن 69 کیلوگرم یزدان احمدی با حساب 2 بر 1 به نماینده‌ی بلغارستان باخت و حذف شد تا اولین حذف شده تیم ایران لقب گیرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه مسابقه بوکس قهرمانی جوانان جهان در سوفیه بلغارستان، شب گذشته (چهارشنبه) تیم ایران 2 نماینده داشت که در وزن64 کیلوگرم مهدی روحی زاده 2 بر 1 نماینده تایلند را شکست داد و به مرحله ی بعد صعود کرد.

وی فردا در دور سوم به مصاف نماینده‌ی برزیل می‌رود.

اما در وزن 69 کیلوگرم یزدان احمدی با حساب 2 بر 1 به نماینده‌ی بلغارستان باخت و حذف شد تا اولین حذف شده تیم ایران لقب گیرد.

فردا (جمعه در ادامه این رقابت‌ها تیم ایران 3 نماینده دارد که طبق جدول در وزن 56 کیلوگرم سجاد نجفی، بعد از یک دوره استراحت در دور دوم به مصاف برنده‌ی مبارزان فیلیپین و رومانی می‌رود.

در وزن 64 کیلوگرم مهدی روحی‌زاده به مصاف بوکسوری از برزیل می رود و در وزن 75 کیلوگرم صادق روحی با نماینده‌ی مجارستان روبرو می شود.

تیم ایران با 6 بوکسور در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها