أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۱۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: سه نفر از شهروندان ارومیه ای بر اثر نشت گاز منوکسید کربن، جان خود را از دست دادند.
علی افتخاری در گفت و گو با ایرنا افزود: شب گذشته، سه نفر در شهرستان ارومیه که به علت برودت و سردی هوا و به منظور تامین گرمای داخل چادر محل اسکان از گاز پیک نیک و زغال سوخته استفاده می کردند، بر اثر مسمومیت با گازمنوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: این حادثه به علت عدم رعایت موارد ایمنی و استفاده نادرست از گاز پیک نیک و زغال سوخته و نیز قرار دادن آن در داخل چادر اتفاق افتاده که منجر به مرگ سه نفر شده است.

وی اظهار کرد: در روزهای بهاری به دلیل سرما و گرمای متناوب، بسیاری از خانواده ها بدون توجه به احتمال نشت گاز منوکسید کربن، اقدام به روشن کردن بخاری یا وسایل مشابه می کنند که عدم دقت در این خصوص می تواند به مرگ آنها منجر شود.

پیش از این نیز در زمستان گذشته سه نفر در یک روز جان خود را از دست داده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها