أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۱۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: می‌خواهم رضایت‌نامه‌ام را از باشگاه پرسپولیس بگیرم اما کسی پاسخگو نیست.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از  جام نیوز، میلاد غریبی در مورد ماندن ذوب‌آهن در لیگ برتر و شرایط این تیم عنوان کرد: نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. بازی کردن در تیمی که خطر سقوط را احساس می‌کند سخت است  اما خدا را شکر توانستیم در لیگ بمانیم. امیدوارم ذوب‌آهن سال آینده بتواند بهتر کار کند.

 

وی ضمن بیان اینکه یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، در خصوص اینکه آیا فصل بعد به پرسپولیس برمی‌گردد، اظهار داشت: هنوز برای فصل بعد تصمیمی جدی نگرفته‌ام و در باشگاه پرسپولیس هم کسی نیست که پاسخ مرا بدهد. حالا که پرسپولیس آسیایی شده باید وضعیت بهتر شود اما متاسفانه اتفاق جدیدی رخ نداده است. فکر نمی‌کنم به پرسپولیس برگردم و می‌خواهم رضایت نامه‌ام را از این باشگاه بگیرم اما کسی پاسخگو نیست.

 

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: سال گذشته تصمیمم برای حضور در پرسپولیس خوب نبود و ضربه خوردم. احساس می‌کنم اگر یک بار دیگر از نظر فوتبالی ضربه بخورم کارم سخت می‌شود، به همین خاطر می‌خواهم با فکر برای آینده تصمیم بگیرم.

 

غریبی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست ندارد برای پرسپولیس بازی کند، عنوان کرد: خیلی دوست دارم برای پرسپولیس بازی کنم، چون تیم بزرگی است و هواداران زیادی هم دارد اما باید شرایط برای بازی کردن مهیا باشد. من سال گذشته کلی پیشنهاد داشتم اما به پرسپولیس پیوستم و نیمکت‌نشین شدم. من بازیکنی نیستم که روی نیمکت بنشینم به خاطر همین باید جایی بروم که آزاد باشم و بتوانم بازی کنم.

 

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیتش هم گفت: در بازی با داماش ترقوه‌ام شکست و الان هم در تهران هستم. قرار است ناحیه آسیب‌دیده را عمل کنم، با این شرایط  فکر می‌کنم تا یک ماه نتوانم تمرین کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها