أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۱۷۱۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
شاید بعد از هواداران سرخ که به شدت از شرایط حاکم بر تیمشان ناراضی هستند علی دایی نگران‌ترین فرد سرخ باشد که دوست ندارد با فرصت سوزی‌ها، موفقیت‌های فصل آینده را از دست بدهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه، محسن مسلمان یکی از بازیکنان مورد پسند دایی است که در نیم فصل لیگ گذشته به صورت قرضی  معاوضه با دو بازیکن سرخ، پرسپولیس شد.

 

با پایان یافتن لیگ سیزدهم زمان آن رسیده که این بازیکن و 2 بازیکن سرخ به تیم‌هایشان بازگردند. در این خصوص شنیدیم مسئولان باشگاه ذوب آهن که می‌خواهند تیمی متفاوت نسبت به امسال را روانه لیگ94-93 کنند، از پرسپولیسی‌ها خواسته‌اند که هرچه سریعتر تکلیف بازیکنان قرضی را مشخص کنند در غیر این صورت باشگاه مختار است در خصوص برگرداندن مسلمان به اصفهان اقدام کند.

 

**سید صالحی خودش اقدام به جدایی می‌کند

 

سیدمهدی سید صالحی یکی از بازیکنانی است که این روزها خبر نخواستنش از سوی دایی دهان به دهان می‌چرخد که البته هنوز این موضوع به صورت رسمی از سوی کادر فنی سرخ اعلام نشده است.

 

بر اساس این گزارش و طبق شنیده‌ها، سید صالحی به هم بازیانش گفته که حتی اگر در لیست دایی حضور داشته باشد هم قصد ندارد فوتبالش را در این تیم ادامه دهد و قطعاً برای فصل آینده در تیم دیگری توپ خواهد زد، ظاهراً وضعیت مالی و نیمکت نشینی او در پرسپولیس از دلایل جدایی او می‌باشد.

 

لازم به ذکر است قرارداد سید صالحی با سرخها 2 ساله بوده که در صورت عدم رضایت، بازیکن مجاز به فسخ یک طرفه می‌باشد.

 

**دلخوری سلطان از حرکت هدایتی!، شأن پروین، کارمند باشگاه است؟!

 

دلایل زیادی در خصوص حضور نیافتن پروین جشن نایب قهرمانی سرخ‌ها مطرح شد که عمده‌ترین آن اختلاف این دو دوست قدیمی بر سر در دست گرفتن پرسپولیس است.

 

بر اساس این گزارش و طبق شنیده‌ها، پروین از نوع دعوتش به این میهمانی به شدت ناراحت است و معتقد به این است که اگر به شیوه مناسبی دعوت می‌شد، حتما در این جشن حضور پیدا می‌کرد، ظاهرا پروین توسط یکی از کارمندان باشگاه دعوت شده که این موضوع ناراحتی سلطان سرخ‌ها را در پی داشته است.



لازم به ذکر است: پروین اعتقاد دارد هدایتی که توسط او به فوتبال آمده است نباید شان او را تا این حد پایین می‌آورد.



** پاسخ وزارت به هدایتی تا پایان هفته آینده!



هرگاه بحث فروش و خصوصی سازی سرخابی‌ها مطرح می‌شود، خریداران زیادی به صف می‌شوند که در این بین حسین هدایتی یکی از دست به نقد‌های خرید پرسپولیس محسوب می‌شود.



این روزها حسین هدایتی تلاش زیادی می‌کند که وزارت ورزش را برای در دست گرفتن پرسپولیس متقاعد کند و ظاهرا مذاکرات او و معاونان‌ وزیر، نتایج اولیه‌ای را هم در برداشته و اعطای پاداش به بازیکنان سرخ هم بی‌ربط با این اتفاق نیست.



اما بر اساس این گزارش و طبق شنیده‌ها، یکی از شروط اصلی هدایتی برای وزارت ورزش و جوانان حضور دادکان‌ به عنوان مدیر عامل در پرسپولیس است، آنطور که با خبر شدیم پاسخ وزارت به هدایتی طی ده روز آینده داده خواهد شد و به نظر می رسد  احتمال حضور هدایتی و دوستانش و رفتن رفیق قدیمی‌اش پروین کم نباشد.

 


** جریمه خلعتبری به جرم حمایت از پولادی!



عمل نکردن به تعهدات از سوی باشگاه پرسپولیس در قبال بازیکنان، ناراحتی سرخپوشان را در پی داشت و حتی گاهی کار به مصاحبه های آتشین و جنگ های لفظی هم کشیده شد.



مهرداد پولادی که موضع سفت و سختی علیه برخی از  مسئولان باشگاه گرفته بود پس از حضور نیافتن در جلسه ‌های کمیته انضباطی باشگاه ، 30 درصد از کل مبلغ قرار دادش را از سوی این کمیته جریمه شد، این رای به شدت مورد اعتراض این بازیکن قرار گرفت و حالا خبر می‌رسد که پس از پولادی نوبت به خلعتبری می‌رسد که مقابل این رای موضع گرفته‌اند، طبق شنیده ها پرونده اظهارات خلعتبری در کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس باز شده و به احتمال زیاد او هم با جریمه نقدی مواجه خواهد شد.

 

خلعتبری در مصاحبه‌ای گفته که مسئولان باشگاه حق نداشتند پولادی را جریمه کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها