يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۱۷۱۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
در حالی كه طی یك هفته گذشته تمام امكانات دولتی، شبه دولتی و حاكمیتی از جمله صدا سیما و... رسانه ها بسیج شدند تا مردم را از گرفتن یارانه منصرف كنند. یافته های خبرنگار ایلنا حاكی از آن است كه برخی از شعب یكی از سازمان‌ها اقدام به ثبت نامه "صلواتی" یارانه ها برای عموم مردم می‌كنند.
در حالی كه طی یك هفته گذشته تمام امكانات دولتی، شبه دولتی و حاكمیتی از جمله صدا سیما و... رسانه ها بسیج شدند تا مردم را از گرفتن یارانه منصرف كنند. یافته های خبرنگار ایلنا حاكی از آن است كه برخی از شعب یكی از سازمان ها اقدام به ثبت نامه "صلواتی" یارانه ها برای عموم مردم می‌كنند.

خبرنگار ایلنا در همین راستا به یكی از نمایندگی های این سازمان كه در اقدامی بسیار جالب به ثبت نام مردم برای دریافت یارانه نقدی به صورت صلواتی كرده است مراجعه و انگیزه این مركز را جویا شد.

یكی از كارشناسان این مركز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اقدام این نمایندگی برای ثبت نام رایگان مردم در زمینه دریافت یارانه نقدی اظهار داشت: نخستین روز ثبت نام یارانه نقدی تعداد زیادی از افراد در مقابل كافی نت ها تجمع كرده بودند و اضطراب و نگرانی در نگاه هایشان موج می زد.

وی افزود: با دیدن چنین صحنه ای بر آن شدیم كه به مردم خدمات رایگان و صلواتی ارائه دهیم.

این كارشناس در پاسخ به این پرسش كه چه تعداد افراد از روز نخست به این نمایندگی مراجعه كرده اند افزود: روز اول 166 نفر و روز دوم و سوم به ترتیب 50 و 70 نفر مراجعه داشتند كه بیشتر افراد از طبقات محروم جامعه بودند.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش كه آیا این اقدام شما با تبلیغات دولتی برای انصراف از یارانه نقدی منافات ندارد تصریح كرد: اقدام ما بر ضد تبیلغات نیست.

وی گفت: ما در تهران در خیابان‌های انقلاب،هفت تیر و سپهبد قرنی به ثبت نام مردم اقدام می‌كنیم.

سازمان مزبور: اطلاع نداریم، اظهارنظرنمی‌كنیم

در همین حال مسئولان این سازمان ضمن ابراز بی اطلاعی از عملكرد برخی از شعب و نمایندگی های این سازمان كه اقدام به ثبت نام صلواتی می‌كنند ابراز كردند كه در این خصوص اظهار نظر نخواهندكرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها