أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۱۷۱۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت وزرای خارجه شرق و غرب قرار است امروز درباره بحران اوکراین در ژنو نشست برگزار کنند اما به نظر نمی‌رسد که این نشست پیشرفتی حاصل آورد.
به گزارش 598، وزرای خارجه شرق و غرب تلاش دارند تا امروز، پنجشنبه، درباره بحران اوکراین در ژنو نشست برگزار کنند.

رویترز گزارش کرد از آنجایی که ارتش روسیه در مرز اوکراین تجمع کرده است، چشم‌انداز پیشرفت چشمگیر در گفت‌وگوهای چهارجانبه به نظر اندک می‌رسد.

در نشست امروز ژنو، وزرای خارجه روسیه، اوکراین و آمریکا با رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره بحران منطقه «کریمه» بحث و گفت‌وگو می‌کنند.

«آندری دشچیتسیا» وزیر خارجه اوکراین به محض ورود به ژنو اعلام کرد که هنوز زمان برای مذاکرات به منظور رفع تنش‌ها با روسیه وجود دارد.

کی‌یف و غرب، مسکو را متهم به دامن زدن به ناآرامی‌ها در شرق و جنوب اوکراین کرده است و یکی از مقامات ارشد آمریکایی به وضوح اعلام کرده که رهبران روسیه باید بحران به وجود آمده در اوکراین را آرام کنند.

دیگر مقامات آمریکایی در واشنگتن هم اعلام کردند که به نظر نمی‌رسد که پیشرفتی در مذاکرات ژنو حاصل آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها