کد خبر: ۲۱۷۱۶۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
ائتلاف دولت قانون به رهبری نخست وزیر عراق بار دیگر مقامات آل سعود را عامل حمایت از تروریسم در این کشور دانست.
 به گزارش 598، فهرست انتخاباتی ائتلاف دولت قانون به رهبری نوری مالکی نخست وزیر عراق مقامات سعودی را مسئول حمایت از تروریسم دانست.

عبدالمهدی الخفاجی نماینده پارلمان عراق از فهرست ائتلاف دولت قانون در این باره گفت: همین دو روز قبل سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان اعلام کرد، تروریسم و مشکلاتی را که عراق با آن دست به گریبان است، موضوع داخلی این کشور است و نخست وزیر عراق باید برای حل این معضل خود تلاش کند.

وی در ادامه گفت: هدف از این سخنان مقامات سعودی دامن زدن به اختلافات و گسترش موج تروریسم در عراق بود، آنها نمی خواهند آرامش به عراق باز گردد وهرگز نمی خواهند آشتی ملی در این کشور محقق شود.

از سوی دیگر نوری مالکی نخست وزیر عراق در خصوص اوضاع سیاسی جاری در کشورش گفت: متاسفانه به دلیل جناح بازی های سیاسی پیش از انتخابات بسیاری از مسئولان و احزاب سیاسی پروژه های اقتصادی را با دلایل کامل سیاسی و در جهت انجام تبلیغات انتخاباتی صورت می دهند.

وی که در حال بازید از پروژه بزرگ ساخت واحدهای مسکونی "بسمایه" در عراق سخن می‌گفت در این باره افزود: نباید به دلیل انتخاباتی دست به اقدامات خدمات رسانی زد، بلکه باید همواره در جهت خدمت به ملت عراق تلاش شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها